Bestsellers - Cum se creeaza un nume de brand, Rivkin Steve/Sutherland Fraser, Editura Curier Marketing
Categorii
Despre Romania
Carti straine
Limbi straine
Istorie & Filosofie
Religie si Mistica
Stiinte Sociale
Carti pentru copii
Carte de colectie
Arte & Arhitectura
Calculatoare & Internet
Economie
Utile
Literatura
Jurnalism
Stiinte politice
Drept
Multimedia
Carti straine
Limbi straine
Istorie & Filosofie
Religie si Mistica
Stiinte Sociale
Carti pentru copii
Carte de colectie
Arte & Arhitectura
Calculatoare & Internet
Economie
Utile
Literatura
Jurnalism
Stiinte politice
Drept
Multimedia
Bestsellers
Babylon Babies
Vinul.Un aliment esential pentru sanatatea ta
Aspidistra sa traiasca!
Cum sa scrii reclame de succes
Sfanta Alianta. 500 de ani de spionaj la Vatican
Tehnici culinare si ustensile de bucatarie
Epoca Imperiilor
Asasinul regal
Metafizica sexului
Labirintul timpului
Insemnarile secrete ale lui Descartes
Outdoor spaces
Croatia. Ghid de calatorie
Calatorie libera
Diavolul
Case si oameni din Bucuresti
Dinastia Iisus
Wolf Hall
Mireasa magului
Ghid Egipt
Vinul.Un aliment esential pentru sanatatea ta
Aspidistra sa traiasca!
Cum sa scrii reclame de succes
Sfanta Alianta. 500 de ani de spionaj la Vatican
Tehnici culinare si ustensile de bucatarie
Epoca Imperiilor
Asasinul regal
Metafizica sexului
Labirintul timpului
Insemnarile secrete ale lui Descartes
Outdoor spaces
Croatia. Ghid de calatorie
Calatorie libera
Diavolul
Case si oameni din Bucuresti
Dinastia Iisus
Wolf Hall
Mireasa magului
Ghid Egipt
![]() |
Cum se creeaza un nume de brandAutor: Rivkin Steve/Sutherland Fraser Editura: Curier Marketing
Comanda "Cum se creeaza un nume de brand" la Libraria Noi - libraria care iti aduce cartea la tine acasa
"Primul contact pe care iI ai cu brandul este numele acestuia- unul dintre elementele esentiale care il determina pe consumator sa ia decizia de cumparare. Numele de brand este in esenta cel mai puternic activ al unei firme, chiar daca valoarea lui nu se regaseste in registrele contabile propriu-zise. El creeaza o legatura emotionala puternica cu clientii, pozitioneaza si identifica un produs, un serviciu sau o companie pe piata, diferentiindu-le in acelasi timp de concurenta. Aveti la indemana o carte care va arata modul in care puteti combina analiza lingvistica, psihologia, fonetica, ingeniozitatea proprie si strategia de marketing pe termen lung, pentru a afla care este numele potrivit pentru nasterea unui brand de succes. O recomand brand managerilor, marketing managerilor, intreprinzatorilor, indiferent de dimensiunea firmei si tuturor celor interesati de crearea unui brand profitabil." afirma Anatoli Ciucurovschi, naming specialist Brandbuilders. |
|||||||
|
|
Tweet |
|
Alte titluri scrise de Rivkin Steve/Sutherland Fraser |