Bestsellers - Cum se creeaza un nume de brand, Rivkin Steve/Sutherland Fraser, Editura Curier Marketing


     
  Cum se creeaza un nume de brand

Cum se creeaza un nume de brand


Autor: Rivkin Steve/Sutherland Fraser
Editura: Curier Marketing
Comanda "Cum se creeaza un nume de brand" la Libraria Noi - libraria care iti aduce cartea la tine acasa

"Primul contact pe care iI ai cu brandul este numele acestuia- unul dintre elementele esentiale care il determina pe consumator sa ia decizia de cumparare. Numele de brand este in esenta cel mai puternic activ al unei firme, chiar daca valoarea lui nu se regaseste in registrele contabile propriu-zise. El creeaza o legatura emotionala puternica cu clientii, pozitioneaza si identifica un produs, un serviciu sau o companie pe piata, diferentiindu-le in acelasi timp de concurenta. Aveti la indemana o carte care va arata modul in care puteti combina analiza lingvistica, psihologia, fonetica, ingeniozitatea proprie si strategia de marketing pe termen lung, pentru a afla care este numele potrivit pentru nasterea unui brand de succes. O recomand brand managerilor, marketing managerilor, intreprinzatorilor, indiferent de dimensiunea firmei si tuturor celor interesati de crearea unui brand profitabil." afirma Anatoli Ciucurovschi, naming specialist Brandbuilders.
 
inapoi


Scrie un comentariu despre aceasta carte
Recomanda aceasta carte

 
Alte titluri scrise de Rivkin Steve/Sutherland Fraser


Versiune in limba Engleza | Germana | Franceza
Daca doriti sa retineti aceasta pagina sau sa o recomandati si altor persoane, folositi butoanele de mai jos. Daca doriti sa retineti aceasta pagina sau sa o recomandati si altor persoane, folositi butoanele de mai jos.
  • Digg
  • StumbleUpon
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Propeller
  • Google
  • Technorati
TravelCams - Vizualizati camere live din Óntreaga lume si descoperiti destinatii turistice minunate

FB Promo