Bestsellers - Marketing on-line, Gay Richard, Editura All
Categorii
Despre Romania
Carti straine
Limbi straine
Istorie & Filosofie
Religie si Mistica
Stiinte Sociale
Carti pentru copii
Carte de colectie
Arte & Arhitectura
Calculatoare & Internet
Economie
Utile
Literatura
Jurnalism
Stiinte politice
Drept
Multimedia
Carti straine
Limbi straine
Istorie & Filosofie
Religie si Mistica
Stiinte Sociale
Carti pentru copii
Carte de colectie
Arte & Arhitectura
Calculatoare & Internet
Economie
Utile
Literatura
Jurnalism
Stiinte politice
Drept
Multimedia
Bestsellers
CIA o istorie politica 1947-2007
Chivotul, giulgiul si Fecioara Maria
Religie interzisa. Erezii tainuite ale Occidentului
Pestele in apa. Memorii
Mese festive.60 de retete pentru toate bugetele
Isme, sa intelegem religiile
Despre concurenta
Memoriile unei supravietuitoare
Peste si fructe de mare
Ilion
Codul samuraiului
Minunea timpului trait
Elefantul si puricele
Ghid Norvegia
Cartea intrebarilor
Suflet de masina
Psihologia varstelor
Traversarea abisului
Sa fii cel mai bun
Esentialul chirurgiei operatorii.(contine 4 DVD-uri)
Chivotul, giulgiul si Fecioara Maria
Religie interzisa. Erezii tainuite ale Occidentului
Pestele in apa. Memorii
Mese festive.60 de retete pentru toate bugetele
Isme, sa intelegem religiile
Despre concurenta
Memoriile unei supravietuitoare
Peste si fructe de mare
Ilion
Codul samuraiului
Minunea timpului trait
Elefantul si puricele
Ghid Norvegia
Cartea intrebarilor
Suflet de masina
Psihologia varstelor
Traversarea abisului
Sa fii cel mai bun
Esentialul chirurgiei operatorii.(contine 4 DVD-uri)
![]() |
Marketing on-lineAutor: Gay Richard Editura: All
Comanda "Marketing on-line" la Libraria Noi - libraria care iti aduce cartea la tine acasa
Aceasta carte ofera o prezentare variata si atragatoare a marketingului on-line. Este utila celor ce studiaza marketingul prin Internet, marketingul electronic sau afacerile electronice, ca parte a programelor specializate de marketing sau a programelor axate pe managementul afacerilor. Folosind din plin studii de caz din lumea reala, ilustrate cu exemple de site-uri web existente, autorii prezinta concepte de marketing cunoscute- cum sunt mixul de marketing si comportamentul cumparatorilor- si le discuta din perspectiva on-line. Cartea subliniaza necesitatea ca in cadrul interactiunilor on-line sa fie permanent clientul si faptul ca experientele benefice si inovative sunt vitale pentru dezvoltarea loialitatii si posibilitatii de pastrare a angajatului competitiv. Cartea dedica un capitol intreg motoarelor de cautare, tinandu-se cont de rolul lor crucial in construirea traficului pe site si a marcii on-line. De asemenea, include si un capitol despre dezvoltarea site-urilor web, plasat intr-un context de marketing. Sunt oferite si explicatii despre aspecte operationale cum ar fi cele despre bloguri si emisiunile pentru iPod- in scopul de a prezenta modul de folosire a acestora ca instrumente de marketing. |
|||||||
|
|
Tweet |
|
Alte titluri scrise de Gay Richard |