Bestsellers - 50 de idei puternice pentru a va pastra clientii, Trimm Paul R., Editura Dulimex
Categorii
Despre Romania
Carti straine
Limbi straine
Istorie & Filosofie
Religie si Mistica
Stiinte Sociale
Carti pentru copii
Carte de colectie
Arte & Arhitectura
Calculatoare & Internet
Economie
Utile
Literatura
Jurnalism
Stiinte politice
Drept
Multimedia
Carti straine
Limbi straine
Istorie & Filosofie
Religie si Mistica
Stiinte Sociale
Carti pentru copii
Carte de colectie
Arte & Arhitectura
Calculatoare & Internet
Economie
Utile
Literatura
Jurnalism
Stiinte politice
Drept
Multimedia
Bestsellers
Cetire in palma
Partea si intregul
Raidul lui Hitler pentru eliberarea lui Mussolini
Funky business
Legislatia contabila la zi
Viata eterna
Dincolo de gandirea pozitiva
Big Bang
Testamentul lui Sherlock Holmes
Tu, vindecatorul
Dilema omnivorului
Carol I. Un destin pentru Romania
Cunoasterea inutila
Cronici romantate
Codul Onoarei
Poate astazi nu omor pe nimeni
Ghidul culorilor
De ce munca e de kkt si cum putem schimba asta
Testarea psihologica
Insemnari din subterana si alte microromane
Partea si intregul
Raidul lui Hitler pentru eliberarea lui Mussolini
Funky business
Legislatia contabila la zi
Viata eterna
Dincolo de gandirea pozitiva
Big Bang
Testamentul lui Sherlock Holmes
Tu, vindecatorul
Dilema omnivorului
Carol I. Un destin pentru Romania
Cunoasterea inutila
Cronici romantate
Codul Onoarei
Poate astazi nu omor pe nimeni
Ghidul culorilor
De ce munca e de kkt si cum putem schimba asta
Testarea psihologica
Insemnari din subterana si alte microromane
![]() |
50 de idei puternice pentru a va pastra clientiiAutor: Trimm Paul R. Editura: Dulimex
Comanda "50 de idei puternice pentru a va pastra clientii" la Libraria Noi - libraria care iti aduce cartea la tine acasa
Pentru orice companie de succes, scopul esential este sa-si atraga clienti, sa-i serveasca si sa le cucereasca fidelitatea oferindu-le produse de calitate si servicii excelente. Castigarea si pastrarea unei clientele fidele influenteaza mai mult rezultatele financiare decat orice campanie publicitara, program de marketing sau efort in directia relatiilor publice. Cartea li se adreseaza deopotriva managerilor si angajatilor, propunandu-le sa reflecteze la acele lucruri marunte care pot aduce schimbari mari. Atat managerii, cat si angajatii pot folosi informatiile din acest manual pentru a evita efectele de propagare, devastatoare, pe care le pot produce clientii dezamagiti. Veti vedea cat este de usor pentru orice companie, mare sau mica, sa aplice creativ si consecvent o serie de mici inovatii pentru satisfacerea clientelei structurand si consolidand in acest fel portofoliul de clienti. |
|||||||
|
|
Tweet |
|
Alte titluri scrise de Trimm Paul R. |
|