Bestsellers - Tot ce ar trebui sa stii despre PR, Davis Anthony, Editura TREI
Categorii
Despre Romania
Carti straine
Limbi straine
Istorie & Filosofie
Religie si Mistica
Stiinte Sociale
Carti pentru copii
Carte de colectie
Arte & Arhitectura
Calculatoare & Internet
Economie
Utile
Literatura
Jurnalism
Stiinte politice
Drept
Multimedia
Carti straine
Limbi straine
Istorie & Filosofie
Religie si Mistica
Stiinte Sociale
Carti pentru copii
Carte de colectie
Arte & Arhitectura
Calculatoare & Internet
Economie
Utile
Literatura
Jurnalism
Stiinte politice
Drept
Multimedia
Bestsellers
Jurnalul secret al Carlei Bruni
Manipularea erotica
Arta dezbaterilor publice
Castelul din nori s-a sfaramat
Confuzii,greseli,prostii si rautati in limba romana,azi
Cartea viitorului
Arta gotica
Consilierul de incredere
Istoria lumii din preistorie pana in anul 2000
Noii precupeti
Statia pierzaniei
Pantaleon si vizitatoarele
Pavilionul cancerosilor 2 vol.
Case si oameni din Bucuresti
Cameleonul de pe Wall Street
Din registrul ideilor gingase
Jack dintr-o bucata
Practica merchandisingului
Anarhie pura
Bunele maniere
Manipularea erotica
Arta dezbaterilor publice
Castelul din nori s-a sfaramat
Confuzii,greseli,prostii si rautati in limba romana,azi
Cartea viitorului
Arta gotica
Consilierul de incredere
Istoria lumii din preistorie pana in anul 2000
Noii precupeti
Statia pierzaniei
Pantaleon si vizitatoarele
Pavilionul cancerosilor 2 vol.
Case si oameni din Bucuresti
Cameleonul de pe Wall Street
Din registrul ideilor gingase
Jack dintr-o bucata
Practica merchandisingului
Anarhie pura
Bunele maniere
![]() |
Tot ce ar trebui sa stii despre PRAutor: Davis Anthony Editura: TREI
Comanda "Tot ce ar trebui sa stii despre PR" la Libraria Noi - libraria care iti aduce cartea la tine acasa
Scopul principal al relatiilor publice este sa influenteze comportamentele indivizilor si ale grupurilor sociale in relatiile reciproce, prin dialog cu toate acele categorii de public, ale caror perceptii, atitudini si opinii sunt de o importanta-cheie pentru succes. In ultimele doua decenii, utilizarea PR-ului s-a raspandit in sectoarele public, privat si nonprofit. A adus noi cuvinte si expresii in vocabularul nostru, a devenit recunoscut ca un important aspect modern al managementului. Din ce in ce mai multi oameni se intreaba daca nu cumva au nevoie de PR, poate pentru: a-si construi afacerea, a sustine vanzarea de produse si servicii, a-si dezvolta cariera, a se face cunoscuti si acceptati in sfera lor de activitate, a-si proteja reputatia, a starni interes pentru cauzele pe care le sustin,a castiga intelegere si sprijin in vederea consolidarii unui rezultat, a argumenta mai eficient in favoarea unei cauze, a apara terenul castigat, a evita aparitia unor situatii de nedorit sau pentru a se asigura ca sunt informati si consultati in mod corespunzator. |
|||||||
|
|
Tweet |
|
Alte titluri scrise de Davis Anthony |